logoJustFitLife

Kartoteka klienta

Zespół JustFitLife

Funkcjonalności
Kartoteka klienta

Elektroniczna kartoteka klientów

Niekończąca się ilość papierowej dokumentacji medycznej utrudnia prowadzenie gabinetu? Zapomnij o przestarzałych metodach! Od tej pory wszystkie niezbędne dane osobowe i medyczne oraz historia klienta są dostępne w każdym miejscu. Wypróbuj aplikację JustFitLife, która umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie elektronicznej kartoteki klientów.

Zalety elektronicznej kartoteki klienta

Praca dietetyka opiera się na gromadzeniu informacji o klientów — począwszy od dotychczasowej historii leczenia, a skończywszy na dokładnej analizie aktualnego stanu zdrowia. Rzetelnie przeprowadzony wywiad medyczny dostarcza szereg istotnych danych o kliencie, które umożliwiają specjalistom zaplanowanie współpracy. Niestety ogromna ilość informacji o stanie klienta oznacza szereg różnorodnych formularzy, plików, e-recept i e-skierowań. Duża baza klientów oznacza sporo danych, które wymagają bezpiecznego i uporządkowanego magazynowania.

JustFitLife to profesjonalny programu do gabinetu dietetycznego i placówek opieki zdrowotnej, w którym możesz bez najmniejszych problemów przechowywać niezbędne informacje o klientach. Aplikacja umożliwia wygodny i niezawodny dostęp do elektronicznej kartoteki, w której zgromadzisz kompletną historię klienta z dotychczasowych wizyt w gabinecie i współpracy. Bez zbędnych papierów, teczek i folderów.

JustFitLife — aplikacja dla dietetyków z profesjonalną kartoteką klienta

Prosty i szybki dostęp do informacji na temat odpowiedniego klienta jest kluczowy dla wygody Twojej pracy. Zrezygnuj z przestarzałych metod i sprawdź JustFitLife — program dla dietetyków i trenerów personalnych stworzony z myślą o profesjonalistach.

Historia klienta i dokumentacja medyczna w jednym miejscu

Dzięki oprogramowaniu JustFitLife możesz uzyskać dostęp do elektronicznej karty klienta, która zawiera:

podstawowe dane klienta np. pesel, numer telefonu, wiek, masa ciała

dokumentacja klienta z dotychczasowego leczenia np. aktualne i przebyte choroby

przeprowadzone wywiady podczas spotkań stacjonarnych lub konsultacji w formie teleporad

różnorodne załączniki np. skany recept czy wyników przeprowadzonych badań diagnostycznych

samodzielnie przygotowane notatki np. dotyczące preferencji żywieniowych, niestandardowych objawów

← Powrót do funkcjonalności