logoJustFitLife

Kartoteka klienta

Zespół JustFitLife

Funkcjonalności
Kartoteka klienta

Elektroniczna kartoteka pacjentów

Niekończąca się ilość papierowej dokumentacji medycznej utrudnia prowadzenie gabinetu? Zapomnij o przestarzałych metodach! Od tej pory wszystkie niezbędne dane osobowe i medyczne oraz historia pacjenta są dostępne w każdym miejscu. Wypróbuj aplikację JustFitLife, która umożliwia łatwe i przejrzyste prowadzenie elektronicznej kartoteki pacjentów.

Zalety elektronicznej kartoteki pacjenta

Praca dietetyka opiera się na gromadzeniu informacji o pacjencie — począwszy od dotychczasowej historii leczenia, a skończywszy na dokładnej analizie aktualnego stanu zdrowia. Rzetelnie przeprowadzony wywiad medyczny dostarcza szereg istotnych danych o pacjencie, które umożliwiają specjalistom zaplanowanie współpracy. Niestety ogromna ilość informacji o stanie pacjenta oznacza szereg różnorodnych formularzy, plików, e-recept i e-skierowań. Duża baza klientów oznacza sporo danych, które wymagają bezpiecznego i uporządkowanego magazynowania.

JustFitLife to profesjonalny programu do gabinetu dietetycznego i placówek opieki zdrowotnej, w którym możesz bez najmniejszych problemów przechowywać niezbędne informacje o podopiecznych. Aplikacja umożliwia wygodny i niezawodny dostęp do elektronicznej kartoteki, w której zgromadzisz kompletną historię pacjenta z dotychczasowych wizyt w gabinecie i współpracy. Bez zbędnych papierów, teczek i folderów.

JustFitLife — aplikacja dla dietetyków z profesjonalną kartoteką pacjenta

Prosty i szybki dostęp do informacji na temat odpowiedniego pacjenta jest kluczowy dla wygody Twojej pracy. Zrezygnuj z przestarzałych metod i sprawdź JustFitLife — program dla dietetyków i trenerów personalnych stworzony z myślą o profesjonalistach.

Historia pacjenta i dokumentacja medyczna w jednym miejscu

Dzięki oprogramowaniu JustFitLife możesz uzyskać dostęp do elektronicznej karty pacjenta, która zawiera:

podstawowe dane pacjenta np. pesel, numer telefonu, wiek, masa ciała

dokumentacja pacjenta z dotychczasowego leczenia np. aktualne i przebyte choroby

przeprowadzone wywiady podczas spotkań stacjonarnych lub konsultacji w formie teleporad

różnorodne załączniki np. skany recept czy wyników przeprowadzonych badań diagnostycznych

samodzielnie przygotowane notatki np. dotyczące preferencji żywieniowych, niestandardowych objawów

← Powrót do funkcjonalności